quote:Lees mijn tekst van dinsdagavond door en je zult nog schrikken van het complimentje dat ik je maak.
Op zondag 9 maart 2003 01:07 schreef DarkMaxie het volgende:
deeltje 7 alweer
quote:Ten eerste is het DarkMaxie. Wie lees hier nou niet goed? JUIST!
Op zondag 9 maart 2003 00:56 schreef SCH het volgende:
Schatje en DarkMarxie - ik heb afgelopen dinsdag of woensdag hier een bericht gepost waar jullie blijkbaar dan weer over heen lezen. Jullie blijven maar volharden in je gescheld en je geflame en blijven maar op die kast zitten. Kom er af en lees de dingen die echt belangrijk zijn.
Ik wil URL .. ik ben lui
quote:Luie mensen komen niet achter de waarheid. Je zoekt het maar op en anders pech. Als je het leest, kan je je al die moeite verder besparen.
Op zondag 9 maart 2003 01:10 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Ten eerste is het DarkMaxie. Wie lees hier nou niet goed? JUIST!
Laat die stoere post dan nog maar eens even lezen. Maybe heb ik het inderdaad gemist (of was het gewoon WEER onzin)Ik wil URL .. ik ben lui
quote:oke oke zeikwijf. waar staat het precies?
Op zondag 9 maart 2003 01:12 schreef SCH het volgende:[..]
Luie mensen komen niet achter de waarheid. Je zoekt het maar op en anders pech. Als je het leest, kan je je al die moeite verder besparen.
Waarom zijn de domeinnamen Jimmusic en Jamaimusic geregistreed op 27-02 en die van Hind niet?
Jamai's domein staat niet op zijn naam, maar die van Jim dus wel. Mag dat wel als je 15 bent? Telefoonnummer staat er ook bij.
quote:Hoe heet de dag tussen maandag en woensdag ook alweer?
Op zondag 9 maart 2003 01:13 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
oke oke zeikwijf. waar staat het precies?
quote:Geef me dan tenminste de naam van de regisseur zodat we nu eens en voor altijd kunnen bepalen of je ook daadwerkelijk in de regiekamer aanwezig bent geweest.
Op zondag 9 maart 2003 01:12 schreef SCH het volgende:[..]
Luie mensen komen niet achter de waarheid. Je zoekt het maar op en anders pech. Als je het leest, kan je je al die moeite verder besparen.
quote:grote mond darkmaxie? stoer hoor...
Op zondag 9 maart 2003 01:13 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
oke oke zeikwijf. waar staat het precies?
en nu ga ik slapen
toedels
quote:Heeft ie natuurlijk al gezien op de aftiteling.
Op zondag 9 maart 2003 01:14 schreef RoK het volgende:[..]
Geef me dan tenminste de naam van de regisseur zodat we nu eens en voor altijd kunnen bepalen of je ook daadwerkelijk in de regiekamer aanwezig bent geweest.
quote:Ik ben niet in de regiekamer geweest
Op zondag 9 maart 2003 01:14 schreef RoK het volgende:[..]
Geef me dan tenminste de naam van de regisseur zodat we nu eens en voor altijd kunnen bepalen of je ook daadwerkelijk in de regiekamer aanwezig bent geweest.
quote:Vast wel, even over die smsjes: van de 70 cent gaat 40 naar kpn, en 30 naar de 3e partij, das dus producent e.d. Dus KPN is eigenlijk degene die er lekker aan verdient en niet de HMG. Voor de rest, ach ze zullen het vast wel n beetje hebben gestuurd, maar echte oplichting? Vergeet dat maar, je moest s weten wat voor problemen dat zou geven als ze dat zouden doen. Je onderschat de HMG, dat is een profesioneel bedrijf die dit soort dingen niet kunnen permiteren. Veel succes met het schrijven van degelijke complot verhalen in de toekomst, want je deed het best goed!
Op zondag 9 maart 2003 00:49 schreef SCH het volgende:[..]
Ja - er zijn meer mensen die niet goed lezen of onthouden. Ik ben ruim 20 jaar ouder dan Jim, dus laat die schoolboeken maar zitten. Ik werk daar niet - werk wel in die omgeving.
De oplichting is ook wel voldoende aangetoond nu, ik kwam nog even voor de gezelligheid langs.
Ga anders schrijven voor www.dewaarheid.nu , ze hebben nog mensen nodig
quote:Ik ben zo stoer joh!!
Op zondag 9 maart 2003 01:16 schreef boebiedoe het volgende:[..]
grote mond darkmaxie? stoer hoor...
en nu ga ik slapen
toedels
quote:Maar SCH...dit is jou bewijs???
Op dinsdag 4 maart 2003 22:33 schreef SCH het volgende:
Leuk om te lezen wat er allemaal geschreven en gesuggereerd wordt over mij. Het is teveel en te divers om overal op te reageren en ik heb ook geen enkele behoefte mezelf te verdedigen.Het is vrij eenvoudig om mij op te sporen. Maar daar heeft uiteraard niemand belang bij dus dat zal ook niet gebeuren.
Wat je ook gelooft van wie ik ben of wat ik zeg, het is een heel klein beetje aan sommigen van ons te danken dat de geloofwaardigheid van een programma als Idols ter discussie staat. Dat is terecht.
Geloof niet alles wat je wordt voorgeschoteld, geloof ook niet alles wat op internet wordt geschreven.
Ik laat het hierbij, ik heb respect voor met name DarkMaxie Schatje vanwege de aanhoudende koppigheid en het blijvende ongeloof, RoelRewel voor de relativering en humor en vooral boven alles TripleM vanwege de doortastendheid en het blijven wantrouwen van hetgene ons wordt voorgeschoteld. Houd vol!!!
![]()
het wordt Jamai
........eh het wordt Jim
toch Jamai toch
Jim of toch............Jamai of
stiekem toch Hind??
quote:Nou breekt m'n klomp. In Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen zeg je "Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. "
Op zondag 9 maart 2003 01:17 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ben niet in de regiekamer geweest
Ik ga echt niet alles opnieuw vertellen
quote:Ja en da's wat anders dan de regiekamer. Moet ik een schets maken?
Op zondag 9 maart 2003 01:21 schreef RoK het volgende:[..]
Nou breekt m'n klomp. In Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen zeg je "Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. "
quote:Oops, hier ga ik ff de mist in. Eindregie, okay.. Het is laat.
Nou breekt m'n klomp. In Idols deel 32, Marieke, we zullen je niet missen zeg je "Ik hou me op de avond zelf helemaal nergens mee bezig - ben gewoon in de eindregie voor eventuele calamateiten. "
[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 09-03-2003 01:23]
quote:?
[Dit bericht is gewijzigd door Ultradyne op 09-03-2003 01:23]
quote:Lijkt mij niet nee. Jeemig - moet ik deze post ook alweer gaan uitleggen
Op zondag 9 maart 2003 01:19 schreef DarkMaxie het volgende:Maar SCH...dit is jou bewijs???
quote:Mijn lerares Nederlands houd zich voornamelijk bezig met nagelslakken dus daar hebben we niet veel aan.. Tis jou post... jij mag het even uitleggen...
Op zondag 9 maart 2003 01:23 schreef SCH het volgende:[..]
Lijkt mij niet nee. Jeemig - moet ik deze post ook alweer gaan uitleggen
Vraag maar aan je leraar Nederlands.
quote:Maar dan zit je toch wel op de Franciscusweg? En niet in dienst van HMG? Vreemd... werk je bij de kantine? Dat is een apart bedrijf.
Op zondag 9 maart 2003 01:22 schreef SCH het volgende:[..]
Ja en da's wat anders dan de regiekamer. Moet ik een schets maken?
Trouwens, de computer waar het sms- en telefoonverkeer binnenkomt staat toch echt niet bij de eindregie, dat weet ik wel.
[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 09-03-2003 01:27]
quote:lees ondertitel
Op zondag 9 maart 2003 01:25 schreef dolledingo het volgende:
DarkMaxie je bent irritant,
quote:Ik ga niet zeggen waar ik werk. Dus zal je me ook wel niet geloven. Da's toch prima.
Op zondag 9 maart 2003 01:26 schreef RoK het volgende:[..]
Maar dan zit je toch wel op de Franciscusweg? En niet in dienst van HMG? Vreemd... werk je bij de kantine? Dat is een apart bedrijf.
quote:Nog even m'n edit: Trouwens, de computer waar het sms- en telefoonverkeer binnenkomt staat toch echt niet bij de eindregie, dat weet ik wel.
Op zondag 9 maart 2003 01:27 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ga niet zeggen waar ik werk. Dus zal je me ook wel niet geloven. Da's toch prima.
En idd, ik vind het prima. Maar heb niks anders te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door RoK op 09-03-2003 01:29]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |